A játékosoknak különböző státuszértékeik vannak, melyek meghatározzák azok képességeit. Ezeket szintenként lehet növelni, és mindegyiknek más a szerepe.
Strenght (erő): Ez határozza meg a játékos közelharci fegyverrel mért ütésének a sebzését és a teherbírást is ez növeli. Leginkább a Merchant és a Swordman classok használják.
Agility (fürgeség): Ez az érték határozza meg a játékos támadási sebességét és az ellenfél csapásai elő való kitérését, valamint a skillek közötti időt csökkenti (ezzel nem minden szerveren találkozunk). Leginkább a Thief classra jellemző ez az érték.
Vitality (állóképesség): Az Életerőt és a védelmet köszönhetjük ennek az értéknek. Minél több a védelem annál kevesebbet sebeznek a játékoson. Swordman class használja. leggyakrabban.
Intelligent (inteligencia): A varászlatok támadási és kivédési értékét határozza meg, valamint az SP mértékét. Magician és Acolyte classok számára szükséges.
Dexterity (ügyesség): A távolsági támadások sebzését és az ellenfél eltalálásának esélyét növeli, valamint a skillek castolási idejét csökkenti. Tulajdonképpen minden classnak szüksége van legalább 1 kis Dex-re, de leginkább az archer class számára szükséges.
Luck (szerencse): Ezzel az értékkel növelhetjük kritikus találataink esélyét illetve a tökésetes kitérésekét is. Némely szervereken a tárgyak esését is szabályozza. Merchant classnak van rá szüksége mikor épp készítenek valamit, de minden class számára hasznos. |